Translate

Monday, October 29, 2012

Minu pisikene Printsess käib Mesimumm'i nimelises lasteaias. Sel aastal sai Mesimumm 30.aastaseks :) Selle suure sündmuse puhuks, korraldati mesimummi teemaline näitus, kuhu iga pere saab tuua mingi teemakohase asjakese, olgu see siis mis tahes.
Mõtlesin ka mina, mida lapsele näitusele kaasa anda ja mõtlesime välja.. ühe õnnitluskaardi lasteaiale.
Kuna lasteaias on 8 lillenimelist rühma, siis on ka meie õnnitluskaardil "Mesimummi" taru ümbritseval lillepõllul askeldamas 8 pisikest mesimummi. Kaardi mõõtmed on 30x35cm :)

Kuna kaardil on kasutatud neeti, sõnumit ja nööpi (kuigi täismämgust jääb puudu vaid ripats :), siis lisan oma õnnitluskaardi Kaia järjekordsele väljakutsele.





9 comments:

  1. Nii suur ja ilus kaart! Vist on palju aega läks selle töö tegemiseks, aga töö on tõesti suurepärane. Mina algusel mõtlesin , et see on karp. Tänan, et sa osalesin KSFT väljakutses.

    ReplyDelete
  2. Aitäh Irina heade sõnade eest! :) Facebookis mõtlesid paljud sõbrad, et see on tort :) Aega kulus omajagu, kuid pisikesi mesimumme ja lillekesi oli lasteaialastele mõeldes vahva meisterdada :)

    ReplyDelete
  3. Oi oi milline vahva kaart. Nii palju ilusaid detaile,et selle tegemiseks pidi küll mitu päeva minema.

    Aitähh, et osalesid meie väljakutsel ja loodan, et näeme sinu töid veelgi.

    Kerttu

    ReplyDelete
  4. Aitäh Kerttu! :)

    Rohkem aega kulus lillede valmistamisele, sest siin kaardil kasutasin vaid ühte poest ostetud paberroosi:)
    Ja kui ma sketšide järgi teeksin, läheks kindlasti kiiremini, mul need mõtted tulevad ju meisterdamise jooksul :D

    ReplyDelete
  5. Ma imetlen ka seda kaarti - nii detailiderohke ja kohe näha, et südamega tehtud!
    Mõlgutasin siin omaette mõtteid, et meil on Põlvas ka Mesimummi lasteaed ja vaikselt jõudis mulle kohale, et sa eladki minuga ühes linnas! :D

    ReplyDelete
  6. Just Malle ja mina olen koguaeg mõtteid mõlgutanud, et peaks sinuga kunagi kokku saama! :)

    ReplyDelete
  7. Просто прекрасно!!!! Дети очень похожи на пчелок, жужжат и носятся ! :))))

    ReplyDelete
  8. да точно Люба :))))

    ReplyDelete